Про стан роботи зі зверненнями громадян, організацію особистого прийому, виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Таврійської міської ради за 2016 рік

УКРАЇНА

ТАВРІЙСЬКА МІСЬКА РАДА

міста Нова Каховка Херсонської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 23.02.2017 рік №16
м. Таврійськ

Про стан роботи зі зверненнями громадян,
організацію особистого прийому, виконання
Закону України  «Про звернення громадян»
у виконавчому комітеті Таврійської міської ради за 2016 рік

Заслухавши інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян, організацію особистого прийому, виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Таврійської міської ради, його структурних підрозділах та комунальними підприємствами міста за 2016 рік, керуючись статтею 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Таврійської міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Інформацію «Про стан роботи зі зверненнями громадян, організацію особистого прийому, виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Таврійської міської ради за 2016 рік» прийняти до відома (додається).
  2. Керівникам комунальних підприємств, відділів, посадовим особам виконавчого комітету Таврійської міської ради з метою забезпечення виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови обласної державної адміністрації, розпоряджень міського голови Новокаховської міської ради, розпоряджень міського голови Таврійської міської ради, рішень виконавчого комітету Новокаховської та Таврійської міської ради щодо організації роботи зі зверненнями громадян, організації особистого прийому громадян:

         2.1. Продовжити практику проведення щомісячного аналізу стану роботи зі зверненнями громадян, результативності їхнього розгляду, упередження причин, що породжують скарги, повторні звернення громадян.

                                                                                       Щомісячно

2.2. Не допускати фактів формального розгляду звернень громадян. Посилити персональну відповідальність посадових осіб міськвиконкому, комунальних підприємств за своєчасний, якісний розгляд питань, порушених у зверненнях громадян.

Постійно

2.3. Не допускати фактів порушення графіків особистого прийому громадян.

Постійно

2.4. Забезпечити ведення документації по зверненням громадян згідно вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997р. №348.

Постійно

  1. Худченко В.В., спеціалісту з питань комунального господарства виконавчого комітету:

3.1. Проводити моніторинг надходження звернень з питань роботи комунальних служб міста.

Щомісячно

3.2. Вживати відповідних заходів щодо упередження появи повторних скарг, неякісного, поверхневого розгляду звернень громадян спеціалістами комунальних підприємств міста, усунення причин, що породжують скарги на роботу комунальних служб міста.

Постійно

3.3. Забезпечити контроль за станом розгляду колективних, масових, неодноразових звернень громадян щодо роботи комунальних служб міста.

                                                                                       Постійно

  1. Рішення виконкому №82 від 25.08.2016 р. «Про стан роботи зі зверненнями громадян, організацію особистого прийому, виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Таврійської міської ради за підсумками першого півріччя 2016 року» вважати таким, що втратило чинність.
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючу справами виконкому.

 

Міський голова                                                           М.І.Різак

Довідка

про організацію роботи зі зверненнями громадян, організацію особистого прийому громадян у виконавчому комітеті Таврійської міської ради та комунальних підприємствах міста за 2016 рік

 

              Виконавчим комітетом Таврійської міської ради проводиться постійна, системна робота щодо забезпечення виконання Закону України “Про звернення громадян” , Указу Президента України №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, відповідних розпоряджень голови Херсонської обласної державної адміністрації, рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського голови щодо організації роботи зі зверненнями громадян.

            За  2016 рік до виконкому надійшло 108 письмових звернень, на особистий прийом до міського голови звернулося 25 громадян. В порівняні з аналогічним періодом 2015 року  надійшло на 19 звернень менше.

         Із них:

колективних – 19 (минулий рік 17); повторних – 2 ( минулий рік – 2 ), від учасників війни та бойових дій – 1, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 2 звернення; від інвалідів – 2 (минулий рік – 3 ), ветеранів праці, інших пенсіонерів звернень не надходило.

         Найбільша кількість звернень надійшла з питань комунального господарства – 88 (ремонт будинків, квартир, дахів; ремонт доріг, водопостачання; перерахунку за користування комунальними послугами, тощо). В результаті складено акти обстеження, проведені ремонті роботи в будинках,   проведено благоустрій прибудинкових територій.

         З питань надання матеріальної допомоги лікування та для вирішення соціально-побутових проблем надійшло 31 звернення (минулий рік-24). Було надано відповідну матеріальну допомогу на загальну суму 18,700 грн.

         З питання охорони здоров’я надійшло 1 звернення.

          З питань аграрної політики і земельних відносин надійшло 2 звернення, в результаті була надана консультативна допомога у вирішені спірних питань та роз’яснення. Щодо забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку  – не надходило звернень. З житлових питань – не звертались.

            Всього по результатам розгляду звернень громадян вирішено 133 питання; надано консультативну допомогу та роз’яснено – 66, вирішено позитивно – 67. На всі письмові звернення надані письмові відповіді без порушень термінів.

Окремо до комунальних підприємств міста за 2016 рік надійшло:

Комунальне підприємство «Таврійський водоканал»  – 196 звернень, із них:

  • Питання, з якими звернулися громадяни на особистому прийомі до директора підприємства –  5 (виконано);
  • Ремонт водопроводу – 57 (виконано);
  • Підключення до центрального водопроводу – 7 ( виконано);
  • Видача технічних умов: на врізку в міські водопровідні мережі – 7, на встановлення лічильника – 89 (виконано);
  • З питань перерахунку плати за послуги водопостачання – 8 ( проведено перерахунок – 4);
  • переопломбування лічильників – 23 (виконано);

Комунальне підприємство «Таврійське житлово-експлуатаційне управління» – 82 звернення, із них:

  • про перерахунок оплати за житлово-комунальні послуги – 11 (виконано – 3; роз’яснено  – 8);
  • про вирішення питання по підприємству – 25 (виконано-19, роз’яснено -6);
  • про створення комісій ( обстеження ) – 14 ( виконано – 14);
  • ремонт даху – 10 (роз’яснено – 3, виконано -7);
  • ремонт у під’їзді  – 4 (надано відповіді – 4);
  • про заміну каналізаційних труб – 10 (виконано-7, надано відповідь – 3);
  • про видалення дерев – 2 (виконано – 2);
  • про встановлення скла – 1 (виконано – 1);
  • про ремонт відмостки – 2 ( виконано – 1; надано відповідь – 1);
  • про ремонт освітлення – 3 (роз’яснено – 1; виконано – 2).

 Комунальне підприємство «Комунсервіс» :

За 2016 рік надійшло 5 звернень. З них надано 3 відповіді, 2 звернення знаходяться на розгляді.

В.о. спеціаліста з питань контролю                                        Д.Ю. Чухно