Засідання педагогічної ради з теми «Інтегративний та компетентнісний підхід до викладання предметів»

Засідання педагогічної ради з теми «Інтегративний та компетентнісний підхід до викладання предметів»

30 жовтня 2017 року в ЗОШ №5 відбулося засідання педагогічної ради по темі «Інтегративний та компетентнісний підхід до викладання предметів», метою якої було поглибити знання вчителів про інтегративний та компетентнісний підхід до викладання предметів; допомогти педагогам усвідомити наявність проблемних питань в особистісній і професійній сферах; сприяти активізації творчого потенціалу кожного учасника, розвитку емоційного інтелекту, креативності й  інтерактивності, стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень; формувати навички колективної форми роботи, групового співробітництва.

Епіграфом засідання стали слова Миколи Палтишева: “Сьогодні дітям потрібні уроки радісні, уроки творчі, уроки на яких КОЖНІЙ ДИТИНІ  комфортно! Діти повинні знати, що їх розуміють у всіх починаннях, що КОЖНОГО з них люблять!”

Під час тренінгу педагоги розглянули важливі питання:

  1. Формування ключових та предметних компетентностей учнів (Плясецька С.О., заступник директора з НВР).
  2. Можливості навчальних предметів щодо формування основних груп компетентностей та реалізації наскрізних змістових ліній (Шарапенко В.А., учитель англійської мови вищої категорії).
  3. Інтегроване навчання як засіб формування інтегративного мислення учнів (Герасимчук Н.М., учитель початкових класів вищої категорії). 
  4. Компетентний учитель – запорука реалізації компетентнісного та інтегративного підходу до сучасного освітнього процесу (Голованець О.М., учитель біології вищої категорії, учитель-методист).

Заступник директора з НВР Плясецька С.О. провела з присутніми інтелектуальну розминку, вправи “SMS-очікування”, “Мозковий штурм”, “Пантоміма”, “Джерело знань”, “Вернісаж думок”, “Загальний малюнок” та інші. Вчителі переглянули відеофсюжети “Громадянська компетентність”, «STEM-підхід в освіті», “Розмова з М. Палтишевим”.

Під час підбиття підсумків було прийнято рішення педагогічної ради, спрямоване на продовження роботи педагогічного колективу над формуванням ключових та предметних компетентностей учнів, реалізацією інтегративного підходу до викладання предметів у контексті вимог Нової української школи.