Тимбілдинг як складова концепції «Нова українська школа»

Сьогодні у світі велика увага приділяється саме освіті, пошуку оптимальних шляхів реалізації навчального процесу. Сучасний ідеальний учитель. Який він? Який психологічний портрет йому притаманний?

Про це та інше йшлося  на психолого-педагогічному семінарі  «Тимбілдинг як складова успішної реалізації концепції «Нова українська школа», який відбувся в Таврійській школі № 7.

Зокрема, в доповіді семінару Тетяна Лемешева, психолог школи № 7, розповіла про зміни в системі освіти – впровадженні в життя нової концепції, яка отримала назву «Нова українська школа». У процесі розробки проекту нового державного стандарту  була вироблена «Формула нової української школи». Ця формула має метою реформувати весь навчально-виховний процес, змінити його для покоління Y, Z або «дітей нового тисячоліття». Це нові, гнучкі, креативні учні, які потребують дещо іншого підходу з боку вчителя.

Під час практичних вправ педагоги ще раз переконались, що місія вчителя – розкрити і розвинути здібності, таланти дитини на основі впровадження технології тимбілдингу, тобто партнерства між учителем та учнями. Основними принципами партнерства являється повага до дитини; доброзичливість і позитивне ставлення; довіра у відносинах; діалог-взаємодія; розподільне лідерство, що призводить до горизонтальності зв’язків; соціальне партнерство.

Успіх діяльності кожного навчального закладу забезпечує цілеспрямований колектив однодумців. Тимбілдинг є дуже важливою частиною парадигми сучасної освіти, так як формує високу працездатність її учасників, резюмувала Тетяна Лемешева наприкінці семінару.