Про стан роботи зі зверненнями громадян, організацію особистого прийому, виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Таврійської міської ради за підсумками 2017 року

УКРАЇНА

ТАВРІЙСЬКА МІСЬКА РАДА

міста Нова Каховка Херсонської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

від 22.02.2018 рік    № 14
м. Таврійськ

Про стан роботи зі зверненнями громадян,
організацію особистого прийому, виконання
Закону України  «Про звернення громадян»
у виконавчому комітеті Таврійської міської ради
за підсумками 2017 року

Заслухавши інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян, організацію особистого прийому, виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Таврійської міської ради, комунальними підприємствами міста за підсумками 2017 року, керуючись статтею 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Таврійської міської ради

ВИРІШИВ:

1.Інформацію «Про стан роботи зі зверненнями громадян, організацію особистого прийому, виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Таврійської міської ради за підсумками 2017 року» прийняти до відома (додається).
2.Керівникам комунальних підприємств, відділів, посадовим особам виконавчого комітету Таврійської міської ради з метою забезпечення виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови обласної державної адміністрації, розпоряджень міського голови Новокаховської міської ради, розпоряджень міського голови Таврійської міської ради, рішень виконавчого комітету Новокаховської та Таврійської міської ради щодо організації роботи зі зверненнями громадян, організації особистого прийому громадян:
2.1. Продовжити практику проведення щомісячного аналізу стану роботи зі зверненнями громадян, результативності їхнього розгляду, упередження причин, що породжують скарги, повторні звернення громадян.                                Щомісячно.
2.2. Не допускати фактів формального розгляду звернень громадян. Посилити персональну відповідальність посадових осіб міськвиконкому, комунальних підприємств за своєчасний, якісний розгляд питань, порушених у зверненнях громадян.
Постійно
2.3. Забезпечити обов’язкове виконання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в комунальних підприємствах, управліннях і  відділах  виконавчого комітету та міської ради.                                                                        Постійно
2.4. Не допускати фактів порушення графіків особистого прийому громадян.                                                                            Постійно
2.5. Забезпечити ведення документації по зверненням громадян згідно вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997р. №348.
Постійно
3. Худченко В.В., спеціалісту з питань комунального господарства виконавчого комітету:
3.1. Проводити моніторинг надходження звернень з питань роботи комунальних служб міста.                                      Щомісячно
3.2. Вживати відповідних заходів щодо упередження появи повторних скарг, неякісного, поверхневого розгляду звернень громадян спеціалістами комунальних підприємств міста, усунення причин, що породжують скарги на роботу комунальних служб міста.
Постійно
3.3. Забезпечити контроль за станом розгляду колективних, масових, неодноразових звернень громадян щодо роботи комунальних служб міста.
Постійно
4.Климовій Ж.В., спеціалісту з питань гуманітарної політики, гласності та зв’язків з засобами масової інформації:
4.1. З метою упередження появи скарг, повторних звернень громадян висвітлювати у засобах масової інформації роботу комунальних підприємств, служб, відділів виконкому щодо вирішення найгостріших питань життєзабезпечення міста.       Щомісячно
4.2 Регулярно висвітлювати питання організації роботи зі зверненнями громадян, особистого прийому громадян, вирішення найбільш гострих питань, порушених у зверненнях громадян.                                                                          Щомісячно
5. Рішення виконкому №65 від 27.07.2017 р. «Про стан роботи зі зверненнями громадян, організацію особистого прийому, виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Таврійської міської ради за підсумками І півріччя 2017 року» вважати таким, що втратило чинність.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючу справами виконкому Бондар Л.В.

В.о.міського голови                                                             А.М.Хахалєв

Довідка
про організацію роботи зі зверненнями громадян,організацію особистого прийому громадян у виконавчому комітеті Таврійської міської ради та комунальних підприємствах міста за підсумками 2017 року

              Виконавчим комітетом Таврійської міської ради проводиться постійна, системна робота щодо забезпечення виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, розпоряджень міського голови Новокаховської міської ради,  розпоряджень міського голови Таврійської міської ради, рішень виконавчого комітету Новокаховської та Таврійської міської ради щодо організації роботи зі зверненнями громадян.

            За  2017 рік до виконкому надійшло 100 письмових звернень, 27 звернень надійшло на особистому прийомі у міського голови, що в порівняні з аналогічним періодом  2016 року  на 6 звернень менше.

         Із них:

колективних – 9 (минулий рік – 19); повторних – немає (минулий рік – 2), від учасників війни та бойових дій – не надходило (минулий рік -1), від членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 1 (минулий рік – 2); від інвалідів – не надходило (минулий рік – 2), ветеранів праці, інших пенсіонерів – не надходило ( у минулому році таких звернень також не надходило).

         Найбільша кількість звернень надійшла з питань комунального господарства – 80 звернень (ремонт будинків, квартир, дахів; ремонт доріг, водопостачання; перерахунок за користування комунальними послугами). По результатам розгляду заяв та скарг складено акти обстеження за участю представників виконкому, дільничного інспектора, депутатів Таврійської міської ради. По мірі необхідності, у межах фінансових ресурсів, згідно затверджених планів проводяться ремонті роботи в будинках, проведено благоустрій прибудинкових територій.

            З питання охорони здоров’я звернень не надходило; соціального захисту – 44 звернення (минулий рік – 31). Було прийнято 9 рішень виконавчого комітету та підготовлено 35 розпоряджень міського голови щодо надання матеріальної допомоги 44 громадянам на загальну суму 31400 грн.

          З питань аграрної політики і земельних відносин звернень не надходило (минулий рік – 2). З житлових питань надійшло 2 звернення ( у минулому році таких звернень не надходило). Щодо забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку  – 1 звернення ( у минулому році таких звернень не надходило).

            Всього по зверненням громадян вирішено 127 питань; надано консультативну допомогу та роз’яснень на 68 звернень,  вирішено позитивно  59 звернень. На всі письмові звернення надані письмові відповіді без порушень термінів.

       Спеціаліст з питань контролю                                                 Д.Ю. Чухно

Окремо до комунальних підприємств міста за 2017 рік надійшло:

Комунальне підприємство «Таврійське житлово-експлуатаційне управління» – 51 звернення, із них:

  • Про ремонт у під’їзді  –  8 (надано відповідь-8);
  • Про вирішення питань по підприємству – 12 (виконано – 3; надано відповідь – 9);
  • Про створення комісій (обстеження) – 8 ( виконано);
  • Про заміну каналізаційних труб – 4 (виконано – 2; надано відповідь – 2);
  • Про ремонт відмостки – 2 ( надано відповідь – 2);
  • Про ремонт покрівлі – 6 (надано відповідь – 2; виконано – 4);
  • Про встановлення дверей – 2 (надано відповідь – 2);
  • Про спил дерев – 4 (виконано-4);
  • Про перерахунок послуг – 2 (надано відповідь – 1; виконано – 1);
  • Про освітлення під’їзду – 3 (виконано – 3).

 Комунальне підприємство «Таврійський водоканал» – 448 звернень, із них:

  • Ремонт водопроводу – 68 (виконано – 68);
  • Підключення до центрального водопроводу – 3 (виконано-3);
  • Видача технічних умов : на врізку в міські водопровідні мережі – 3 ( виконано – 3);
  • На встановлення лічильника – 100 ( виконано – 100);
  • Про перерахунок послуг водопостачання – 20 (виконано -15);
  • Переопломбування водолічильника  – 245 (виконано – 245);

 Комунальне підприємство «Комунсервіс» :

За 2017 рік було зареєстровано одне звернення стосовно улаштування стоянки для велосипедів біля адмінбудівлі КП «Комунальний сервіс ТМР». Звернення було розглянуто, стоянку для велосипедів встановлено.

Спеціаліст з питань контролю                                     Д.Ю. Чухно