Про стан роботи зі зверненнями громадян, організацію особистого прийому, виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Таврійської міської ради за підсумками І півріччя 2018 року

УКРАЇНА

ТАВРІЙСЬКА МІСЬКА РАДА

міста Нова Каховка Херсонської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від               №

м. Таврійськ

 

Про стан роботи зі зверненнями громадян,

організацію особистого прийому, виконання

Закону України  «Про звернення громадян»

у виконавчому комітеті Таврійської міської ради

за підсумками І півріччя 2018 року

 

Заслухавши інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян, організацію особистого прийому, виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Таврійської міської ради, комунальними підприємствами міста за підсумками І півріччя 2018 року, керуючись статтею 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Таврійської міської ради

 

ВИРІШИВ:

  1. Інформацію «Про стан роботи зі зверненнями громадян, організацію особистого прийому, виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Таврійської міської ради за підсумками І півріччя 2018 року» прийняти до відома (додається).
  2. Керівникам комунальних підприємств, відділів, посадовим особам виконавчого комітету Таврійської міської ради з метою забезпечення виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови обласної державної адміністрації, розпоряджень міського голови Новокаховської міської ради, розпоряджень міського голови Таврійської міської ради, рішень виконавчого комітету Новокаховської та Таврійської міської ради щодо організації роботи зі зверненнями громадян, організації особистого прийому громадян:

          2.1. Продовжити практику проведення щомісячного аналізу стану роботи зі зверненнями громадян, результативності їхнього розгляду, упередження причин, що породжують скарги, повторні звернення громадян.

                                                                                        Щомісячно

2.2. Не допускати фактів формального розгляду звернень громадян. Посилити персональну відповідальність посадових осіб міськвиконкому, комунальних підприємств за своєчасний, якісний розгляд питань, порушених у зверненнях громадян.

                                                                                              Постійно

2.3. Забезпечити обов’язкове виконання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в комунальних підприємствах, управліннях і  відділах  виконавчого комітету та міської ради.

                                                                                                     Постійно

2.4. Не допускати фактів порушення графіків особистого прийому громадян.

Постійно

2.5. Забезпечити ведення документації по зверненням громадян згідно вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997р. №348.

                                                                                         Постійно

  1. Худченко В.В., спеціалісту з питань комунального господарства виконавчого комітету:

3.1. Проводити моніторинг надходження звернень з питань роботи комунальних служб міста.

Щомісячно

3.2. Вживати відповідних заходів щодо упередження появи повторних скарг, неякісного, поверхневого розгляду звернень громадян спеціалістами комунальних підприємств міста, усунення причин, що породжують скарги на роботу комунальних служб міста.

                                                                                  Постійно

3.3. Забезпечити контроль за станом розгляду колективних, масових, неодноразових звернень громадян щодо роботи комунальних служб міста.

                                                                                         Постійно

  1. Климовій Ж.В., спеціалісту з питань гуманітарної політики, гласності та зв’язків з засобами масової інформації:

4.1. З метою упередження появи скарг, повторних звернень громадян висвітлювати у засобах масової інформації роботу комунальних підприємств, служб, відділів виконкому щодо вирішення найгостріших питань життєзабезпечення міста.

                                                                                                     Щомісячно

4.2 Регулярно висвітлювати питання організації роботи зі зверненнями громадян, особистого прийому громадян, вирішення найбільш гострих питань, порушених у зверненнях громадян.

                                                                                                Щомісячно

  1. Рішення виконкому №14 від 22.02.2018 р. «Про стан роботи зі зверненнями громадян, організацію особистого прийому, виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Таврійської міської ради за підсумками 2017 року» вважати таким, що втратило чинність.
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючу справами виконкому.

 

Міський голова                                                             М.І.Різак

Довідка